صفحات

۱۳۹۰ تیر ۲۹, چهارشنبه

آمریکا هم شریعتمداری دارد



ترجمه : وقت آن است که بی خدایان را در آمریکا سر جای خود بنشانیم. اکثریت آمریکایی ها عاشق اینند که ببینند بی خدایان از آمریکا بیرون انداخته می شوند. اگر به خدا اعتقاد ندارید ، از این کشور بروید.
ایالات متحده بر اساس آزادی دین ، بیان و ... بنا نهاده شده ، که به این معنی است که شما می تواند هر جور که می خواهید به خدا اعتقاد داشته باشید (باپتیست ، کاتولیک ، متودیست و ...) اما باید اعتقاد داشته باشید.
من فکر نمی کنم معنی آزادی دین ، نداشتن دین باشد. حتی روی پول ما نوشته شده "ما به خدا اتکا داریم". پس ، با همه بی خدایان در آمریکا هستیم : از کشور ما بروید بیرون.
بیخدایان با خارج ساختن دعا کردن از مدارس و توانایی تمرین چیزی که تنها میتوان از آن به عنوان شیطانی یاد کرد ، باعث امضحلال این ملت بزرگ شده اند. برایم مهم نیست اگر آنها هیچ وقت مرتکب جرمی نشده باشند ، دلیل این که جرایم این قدر شایع اند ، بی خدایان هستند.
آلیس شانون


پ. ن : جالب ترین قسمت متن اینجاست که نویسنده خدایی به غیر از مسیح را نمی تواند متصور شود.

۹ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.همین افرادی مثل شما هستند که با ژست روشنفکری و باتبعیت از نظریات فروید و....دنیا رو به گند کشیده ایدو ادعای ازادی بیان در دنیا رو دارید ولی به راحتی به دیگران وادیان توهین میکنید.درضمن سرگذشت تمام بی خدایان را خوب مطالعه کن که در اخر زندگی اشان خودشونم نمیدونند چی کاره اندو مثل یک کفتار مرده اند

ناشناس گفت...

سلام.همین افرادی مثل شما هستند که با ژست روشنفکری و باتبعیت از نظریات فروید و....دنیا رو به گند کشیده ایدو ادعای ازادی بیان در دنیا رو دارید ولی به راحتی به دیگران وادیان توهین میکنید.درضمن سرگذشت تمام بی خدایان را خوب مطالعه کن که در اخر زندگی اشان خودشونم نمیدونند چی کاره اندو مثل یک کفتار مرده اند

ناشناس گفت...

برو احمق بی شعور خود فروخته // تو و دینت روهم بزرگترین توهین ب بشریت هستید..

ناشناس گفت...

نمیدونم کی هستین چجور ادمی هستین دین بده یا خوبه
ولی وقتی احساس میکنم یکی هست بالای سرم یکی که میبینتم یکی که مراقبمه احساس ارامش میکنم دستو دلم بیشتر به کار میره تو همین کار علمی گاها به بن بست میکخورم فک میکنم نمیتونم ادامه بدم ولی یادش ارامش میده بهم.
خواهش چاپ کنین نه توهین کردم نه چیز بدی نظرمو گفتم عین خود شما

Unknown گفت...

https://www.facebook.com/Tavahomelhad-170027183195886

ناشناس گفت...

منم یه روز مثل تو فکر می کردم ولی دقت داشته باش که حقیقت حقیقته چه بهت ارامش و امید بده یا نده,این جهان هیچ امید و ارامشی به من و تو بدهکار نیست که بگیم چون من نیاز به امید و ارامش دارم پس حتما خدا وجود داره!به جاش سعی کن با حقیقت خو کنی و بهش عادت کنی و مثل یک ادم واقعبین به جهان نگاه کنی.به طبیعت نگاه کن,در هر ثانیه ملیاردها جاندار همدیگه رو می کشن تا خودشون به زندگی ادامه بدن,ایا این طبیعت حاصل طراحی یک خرد برتره???? اگر تو خدا بودی موجودات زنده رو همینطور طراحی می کردی که از صبح تا شب دنبال همدیگه بدوند و همدیگه رو شکار کنن?قطعا خیر.من اگر خدا بودم بقا موجودات زنده رو از طریق دیگه ای تامین می کردم!پس دست از خیال پرستی بردار و جهان رو همونطور که هست ببین و مطمئن باش که به انچنان ارامشی میرسی که هیچ خدایی نمی تونه بهت بده.

ناشناس گفت...

اولا ازادی بیان به معنی به چالش کشیدن اندیشه هاس, چرا از اینکه مذهبت به چالش کشیده بشه و از لحاظ عقلی سنجیده بشه وحشت داری???
در ضمن اگر ما بی خداها مثل کفتار می میریم شما با خداها مثل چی می میرید?مثل الاغ به گمانم!!!
پس اگر حرف منطقی داری بیا و به اشتراک بزار و طاقت شنیدن جوابت رو هم داشته باش, اگر نه که بی شخصیتی خودتو تو ویترین نزار!

Unknown گفت...

خخخخ،،گولاخ میگن کمیابه

Unknown گفت...

خخخخ،،گولاخ میگن کمیابه