صفحات

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۷, سه‌شنبه

مجموعه پوستر های بی خدایی 3
















۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام رفیق من مدیر وبلاگ گرانومم ‏geranom.wordpress.com
اگر خواستی در وبلاگم کامنت بده اشتراک لینک کنیم
راستی لطفا از اسم کاملم استفاده کن: گرانوم(نقد اسلام)

ناشناس گفت...

شما هم لینک شدید دوست عزیز در اون صفحه عضوم

http://beyadeo.blogfa.com/ گفت...

salam doste aziz matalebe arzesshmandi ro gherde hamm ovordin man admin page bikhodayan atheist facebookk hastam inam adreseshe http://www.facebook.com/pages/bikhodayan-%D8%A8%DB%8C%D8%AE%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-Atheists/161194500614493 va ba eftekhar shomaro to weblagham link kardam movafagh bashi

ناشناس گفت...

من از سال 86 بی خدای کامل شدم و چون قبلا مطالعات مذهبی زیادی کردم نقاط ضعف دین مخصوصا اسلام را خوب میشناسم و به راحتی میتوانم با استفاده از اطلاعات سابقم حملات جانانه ای به خدا و دین کنم ولی از بیان نظر عریان و از حمله خداباوران به خانواده ام بیم دارم برای همین حد اقل کار اینه که من و همسرم فرزندمان را آزاد تربیت کنیم تا خودش تصمیم بگیرد که بی خدا شود یا نه ولی حس میکنم به زودی جهان در خواهد یافت که بشریت با خدا باوری اندیشه سالم را فاسد کرده و با کنار گذاشتن منطقی خدا باوری به افق روشنی خواهد رسید که جهان به خود ندیده در ضمن به خداباوران مظلوم توصیه میکنم کتاب راز بزرگ موریس مترلنگ را بخوانند دلم خیلی برای خدا باوران میسوزد و دوست ندارم آنها مثل پدرانمان در بی خبری و جهل مرکب بمیرند

م.ن گفت...

دمت گرم حرف دل زدی بدرود.

م.ن گفت...

دمت گرم حرف دل زدی بدرود.